Lill-Lördag

Idag
Har varit i skolan! Hela för middan var ja nere på plan
och backade med lastbil och släp. Har aldrig varit så
trött och irriterad i hela mitt liv ucsh! Efter lunchen fick
jag äntligen sitta inne och köra teori istället.

Älskling kom och hämtade mig sen när jag hade slutat!
Så blev de förbi maxi sedan hem och slänga ihop lite
käk. Dagens middag blev spagetti och körrfärsås, våran
specialite! Till middagen blev de så klart att kolla på
Desperata hemmafruar. Underbar serie!

Efter de när vi hade vilat middag blev de hem till min
underbara vännina Sophie och dricka kaffe o tjata.Mysit

Tiden gick och jag kände att de blev dags att åka hem.
Åkte även förbi mamma och hämtade min kära dator
som jag saknat så mycket! Så nu har jag och Robin en
data hörna. Nördigt värre!

Nu har jag tänkt mig att lägga mig och kolla på Narnia
men babe innan man ska sova! Känns underbart att ha
sovmorgon till kvart över tolv i morgon och det ska
urnyttjas ska ja tala om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0