Dag 1 En bild på mig & 15 fakta om mig.

Jag älskar tattueringar, Jag hatar mest utav allt hajar,Mitt favorit band just nu är Amon amarth, Jag älskar att göra spontana saker sen får man se hur de går, Jag älskar staden Stockholm och SKA flytta dit, Jag går transportutbildningen , Jag är en ganska morgon grinig om jag inte får kaffe, Jag älskar att resa utomlands spelar ingen roll om de är kallt eller varmt men om man fick välja så väljer jag varmt, Favorit maten är nog kina/thai/japansk mat, min favorit färg är blå , Bästa dryck är nog öl och cola kan inte bestämma mig haha. Hatar människor med hög dubbelmoral för de menas med lågt IQ, hatar även stalkers för sådana folk är de synd om som ja inte helt enkelt kan tycka synd om , Kan vara blyg men oftast inte beror på vilken sida man vaknat på, Jag skulle göra precis allt just nu för att få en snus

En bild från idag faktiskt hoho!
örhänge som man knappt använder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0