slappt

Idag hade man sovmorgon men vaknade ändå kvart över 7
för att solen lyste mig i ögat! Irriterande. Inget kaffe heller
fanns så ja bestämde mig för att äta ägg till frukost haha!
Satt vid datorn hela morgonen och väntade på att de skulle
bli skol dags! Gjorde ju iordning mig och så också!
I skolan har man bara snackat massa om Estland, Estland och
åter igen Estland och kollat på en massa film. Ganska slappt
med andra ord :)
Efter skolan blev de hem och duscha fort som fan och käka o
där efter iväg till Marita! Jag och pao skulle nämligen prova
massa bal frisyrer och jag är verkligen super nöjd med de jag
ska ha :) Awesome! Måste man bara handla in hår pinaler.
Efter man varit hos Maritas blev de iväg och handla med pojken
och sen hem och laga ihop Amrecanska pannkakor! super gott.
Så nu sitter vi mätta och belåtna och ska snart bära oss av till
min kära mor och hälsa på :) Där efter hem och mysa till Eclipse!
Måste ju sova tidigt eftersom man ska upp tidigt i morgon.
hade





min snygga pöke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0