Brutet rövben

Min fredag var väääldig trevlig med mycket sjuka grejer.
Jobbade lång dag på fredagen men kom hem iallafall runt 7-8 så
var de bara att duscha o göra sig iordning för att vandra hem till
Emil på lite party party! :) Skulle va hemma fest men Emil däcka.
och de förstår jag :D haha shota mintu och drack sprit o öl så de
förklarar en hel del

Vaknade upp idag och märkte att jag hade sjuuuukt ont i vänstra
röv benet! Kom då på att jag var karatekid och klättra på bilar mm.
Och orsaken till att jag hade ont var att när jag hoppade ner från
bil taket tog inte benen emot mig och föll rakt på rumpan... AJ!

När jag vaknat till och druckit flera liter vatten blev jag hem till Emil
med Sigge och städa kolla film och käkade pizza! MUMS

Pappa ringde sen och kom och hjälpte mig lite med lägenheten och
imorgon blir det att tapetsera klart finelly! Får se vad klockan blir så
kanske man hinner med att stor städa :)

Idag kanske jag ska till Karlstad och Jk känner att hon orkar eftersom
hon är sjuk. Annars blir jag med tjejerna och hittar på hyss eller mot
Björneborg på 50 års kalas :)



gårdagens bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0