Coffe!<3

Dagens : Jobbat, fuskat med ingen pw i morse...
Har varit i Sollentuna verkstan o terrat grabbarna
och även städat. Även fuskat och lunchat ute med
grabbarna. Inte bra
Just nu: sitter jag och önskar att jag var rik och
dricker massa kaffe. Ska även äta (igen) D:
Väntar även på att få åka iväg och jobba de sista
så man kan ta slut på denna arbetsdag!
Ikväll: Ska ja skriva i min skade anmälan på idiot
jäveln som körde in i mig. Efter de blir de mina
vanliga kvälls sysslor duscha , skita sova. Kanske
läsa i min underbara bok ja köpt o drömma om
Edward... Alltså läser jag 4 boken om Twilight
Nästa vecka: Börjar mitt nya nyttiga liv eftersom
man gått upp så inåta helvete. Mitt nya liv innebär
sallad och träning och inte äta efter klockan 7 och
se om de händer något med magen. Kanske blir
tvungen att byta jobb istället! Illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0