Sweet

Idag, uppe med typpen och va ute och promenerade i 1h ! Duttig chey.
Efter de blev de frukost :9 En extra lång sådan, men sen kände jag hur
de kröp fram jobb sug i mig så åkte iväg för att jobba.
När ja kom fram var flaken tomma och jag insåg att jag åkt i onödan...
Så nu sitter man på verkstan och inte gör någonting. Blir snart iväg och
äta med MBAB som inte händer ofta. Brukar alltid få äta i min ensamhet.
haha
Har ägen fått en egen firma bil! En blå och fin räser :D Men den får ja bara
ha här i Stockholm och glida runt i.



Igår var man på Jysk och jag såg att de hade mina fina älskade eftertjatade
smyckes träd!!! Så jag köpte på mig 2 st. FIIIIINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0