Första skol dagen

Första skol dagen i dag var ju helt OK! Träffa alla kära klasskompisar igen hihi. Fick våra cheman o de va väll helt okej de med.

Börjar redan i morgon och kör stenhårt med körkorts teorin så man bli klar tills man är 18 år. Slutar klockan halv 4 i morgon tror jag om jag minns rätt. Så de är bara teori och om man har tur så kör man lite bil också hihi

Har nyss kommit hem från en lång promenad med Jimmy,Jonte och Curry. Mycket mysigt. Gick och prata om allt o ingenting haha :) Så nu ska jag bara sitta o vila sedan umgås med Robin en stund tror jag. Saknar dock Jk o Sandra så de får bli mys med dom senare tror jag :) Blir o sussa tidigt idag iallafall så man kommer upp i morgon. Har ju vänt på dygnet så måste vända rätt de :D haha

På Torsdag ska man till Jönköping på Elmia. Skulle igentligen varit med och tävlat men eftersom man är för få i klassen blir de inget av.Lite små tråkigt eftersom Transport ifrån presterud brukar hamna på bra platser :) men de blir nog roligt att bara kolla också. Så är man ledig på Fredag men man måste ju ändå till skolan eftersom vi redan ska beställa student mösser :D haha Väldigt tidigt men ändå bra

men nu hade man inget mer att updatera så haaaaaaaaaade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0