Kräfter!

Idag vaknade jag utav den dumma ring klockan som skrek på mig att jag skulle gå upp. Så ja kunde inte säga så mycket så de va bara o kliva upp! Kirrade allt och vandrade till skolan. Hade teori 08.30-1400. Började bli yrt ett tag haha. Där efter fick de bli nere på körplan förfösta gången efter sommarlovet och de kändes nice. :) Backade med lastbil och släp och började komma in i de hela i slutet men då skulle man så klart börja ställa undan grejerna hihi

Där efter fick de bli att vandra hem och vänta in sina töser så blev de ner till Orion på en kaffe o snacka en massa skit. Alltid lika trevligt! Där efter Joina Jk oss så vi tog bilen o drog ut till skärgårn och chilla :) Även Fuad och Berra joina oss en stund.

Men sen fick de bli hem eftersom man ska ha mys kväll med Mamma och Tomas och käka kräftor osv.Kände att de va dags eftersom vi inte ätit de under de senaste åren. Så får de bli ett glas vin till maten hihi

Där efter får de väll bli en dusch så man inte luktar kräftor och där efter lägga sig i sängen och läsa lite teori så man kan komma någon stans också :) Där efter blir de nog natta kudde som man kommer upp i morgon bitti!

Hade bra alla!



Puss på alla mina vänner. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0