Netto!<3

Har precis kommit ifrån Netto. Har varit o handlat med mammsen och jag hitta super söta Tomte ljus på Netto haha :D Så jag köpte hem de till Robin som inga tomtar har :)

I skolan har de flytit på som rinnande vatten och jag är snart färdig med C teorin. Även snart klar med förarkompetensen och de känns super. Har ett mål att bli klar med den delen innan jul i allafall! Har även kört Lastbil med släp i världens snö väder men de gick hur bra som helst!!! Fick prova en massa olika funktioner som jag behövde för att ens ta mig någonstanns i denna halka.

Nu ska jag nog ta mig an en super disk hög som väntar på mig :) Även damsuga och skura golvet efter helgen haha! Ingen har orkat. Efter de får de bli en sköööön varm dusch! Kanske hem till mina sötnötar och mysa med dom medans jag väntar in min man som har varit i Stockholm och lämnat en bil. Får se när gossen min dyker upp.

Kan ju säga att lördagen blev ju lyckad eller inte. I Söndags fick de bli till Karlstad och handla nytt Tv bord hihi! Passade på att köpa 2 julklappar också. Efter våran lilla shopping runda fick de bli bio på Harry potter och den va awesome! Dock tyckte jag att den va ganska seg men de va ju trotts allt bara del 1. Längtar till den andra delen as hell.


Min finast




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0