Sophie babe

Sitter hemma hos Sophie med Lena och ska kolla halv 8 hos mig på tvn! :D

 

Idag har man haft studiedag så har sovit ut. Även pluggat på förarbeviset men har en massa kvar att göra. Efter de så kom Sophie och våldgästa mig. Så blev de ner till banken och fixa pengar och åka o handla mat med Sophie,Chriffe och Degen :) Där efter hem till Sophie på mys

Saknar min älskling otroligt mycket och hoppas han kommer hem i morgon! Annars kommer han hem på Fredag.

På Fredag blir de till Degerfors med Sophie och Syster för att kolla ut balklänningar till oss. Man måste ju vara ute i god tid ;D Efter de mys med babe. Måste ju ta igen det vi missat under veckan

 

Har fått en fin berlock av min babe! Har alltid velat haft den! Tackbabe

 


Ska även köpa dessa under :)






 

Nu ska Sophie göra mat till oss så ska hjälpa henne hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0