spy

Sitter i Robins säng och har skrivit färdigt mitt naturkunskaps arbete så nu är jag inte efter med något!

Blev ingen skola för min del eftersom man vaknade halv 6 av att en idiot nörd skulle smyga upp och spela fitt wow för att de är nya saker osv. Jag störde mig så fruktansvärt mycket så ja kunde verkligen inte somna om. Såååå jävla nörd att han inte kunde bara ligga och sova i 1 h 30 min och sen spelat i ställe för att väcka mig GRAAAAAWHH Usch sicken störande grej. Så hade jag lovat honom att han skulle få spela hela dagen och att jag skulle göra annat

+ att jag inte ska röka längre så va min stubin riktigt kort. Så började jag böla för ja va så arg och de började spökas huvudvärk i skallen. Så runt 7 så hade jag lugnat ner mig och så fick de bli frukost. Sen gick jag och la mig igen och sov för ja va så sjukt trött.

Vaknade och han sitter så klart och spelar wow fortfarande sen ja... 07.30 och nu är klockan 12.20. Hoppas någon i denna värld kan bara hakka skiten och förstöra för alla wow nördar

Nu ska ja åka hem till mamma och mysa iställer för att sitta här o ruttna o dööööööööööö bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0