Gran canaria here i come

I dag den 14 Januari drar jag till Stockholm med pappsen o hans familj och övernattar en halv natt på Arlanda o sen väldigt tidigt i morgon åker vi iväg till gran canaria o en massa värme ! Ska bli sjukt skönt o komma bort här ifrån. Dock bara en vecka men en vecka kan göra väldigt mycket :)

Har packat allting som jag ska ha med mig och nu sitter jag och väntar på dom ! Sega som as. Bara till skolan en snabbis och hämta mina teori böcker sen är jag redo. Så nu kan ja inget skriva på en vecka om ja inte har tur o hittar ett inet cafe :) hihi

Men nu blire sminka sig och musika ,Hoppas ni har de bra i kylan ! Kommer sakna mina älsklingar, speciellt en ;$ HADE ALLESAMMENS <3





Only you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0