Lördag

Har nyss kommit hem från Karlstad. Har kört vägen dit och tillbaka för att älsklingen skulle köpa sig en dator. Gick mycket bättre att köra i dag än gången innan :)

Imorgon blir de fira pappsen under dagen som fyller 37 år så kommer de en massa folk och grattar. Där efter blir de hem och packa lite smått och handla in massa gott sedan vidare ut med Amanda, Paulina,Anna ,Emma och hennes små pojkar ut till emmas stuga och stannar där över natten ! Jag har lovat att ja ska slänga mig i sjön för bada har jag inte gjort än i år !

Sedan måndag kväll får vi se om jag åker upp till Stockholm och jobbar eller om de blir veckan där på hiihi

 

Vackra bilen :G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0