Feber helg

Fredagen låg jag hemma hela dagen och var febrig, tur att jag hade min älskling hos mig som klappa mig och tog hand om mig :) Vi bara låg i sängen för jag orka inte göra någonting, men senare på kvällen fick jag kliva upp eftersom vi skulle fira mammsen ! Så de blev massa tårta och kakor oså.

Lördagen låg jag också bara inne o hade ponken min som sällskap fast han försvann en stund när han skulle hem o fira Theo som fyllt 3 år ! Så blev de ne jävla massa O.C och film ! Käkade även kina mat o de va de ända jag åt under dagen !

I dag söndag vaknade jag o var sjukt hungrig så ja tryckte i min tacos till frukost hihi sen gjorde jag frukost till babe på sängen , så blev de även då en massa O.C. Sen så skulle ponken hem så ja satte mig vid datorn o greja, kände mig mycket bättre ! Så passa på o duscha när man hade ork haha. Så nu sitter ja hemma hos ponken och ska snart till coop o handla frukt så vi kan göra frukt sallad ! Mycket c vitamin så man kanske blir kryare o de hoppas jag på eftersom man har praktik i morgon som ja nu måste sköta.

Så har min ROLIGA helg spenderas, nästa helg kanske de blir sälen och de ska inte bli fel !

xoxo sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0