Handledar kurs

Idag är man ledig eftersom man ska på handledar kurs ! Dock är de inte försen halv 6 hihi. Sitter o myser till new moon sound track som jag aldrig tröttnar på,helt underbara ! Snart får de bli o lägga sig och läsa teori om man orkar, men är för jävla sleten hihi. Senare när simon babe kommer kanske de blir till Jimmy o kolla när dennis blir gaddad men får se om de ens blir av och om man hinner i sådana fall eftersom jag o mammsen ska på handledar kurs.

Igår på praktiken fick vi åka med johnny som var sjukt mycket roligare att glida med, även Daniella var med.satt o danskade i lastbilen o sjöng o de va ett jävla drag haha. kom hem runt 5 till stan så fick de bli hem till Simon och hälsa på teo som fyllde 3 år igår:) EFter de blev vi hem till mig o käka duscha mysa sen film mm :D

Saknar mina sötbullar, vill tillbaka till Stockholm o jöbbe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0