Mörker !

Just nu sitter ja i mörka lägenheten, Magnus som leker el elektriker höller på och pillar med el skåpet så nu är de mörkt i hela llägenheten haha :D

Idag har de varit en lååång dag men inte alls mycket och göra, har typ hjälpt tobbe me taket i grävmaskinen sen har vi alla städat verkstan och jag har nog aldrig sett den varit så stor som den blev efter allt röjjande :D fint fint de blev ! Sen målade ja o tobbe lite på lastbilen som hade kapats lite här o där. Efter det så skulle pappa pilla med pappers arbete så vi blev skjutsade till Kistas galleria så jag fick handla lite. Drog runt på Tobbe i alla tjej afärer som fanns !Fniss. Jag handlade en jäkligt snygg skjort klänning som var rutig med färgerna blå och svart ,sedan en lila tunika som var med lejopard mönster som var svart och sedan en roset som var röd och siden till håret mitt :D så fint så, men nu är ja pank som asset ! Efter det blev de käka där och de blev nachos tallrik som inte satte fel. Efter de blev det till verkstan och dricka kaffe och prata en massa skit som slutade med Konkelbär och dreds i röva :) inte lätt o ha hårit arsle ! Sedan blev de te lägenheten och nu sitter vi här vi datorerna och nördar. Blir o ringa älskling och borta tänderna om en stund och där efter glo tvn och söva och tagga inför morgondagens arbete

Jag längtar sjuuuukt nycket efter min älskling och Fredagen som blir inflyttniongs fest hos patten som kommer nog att bli lyckat !

hade bäst xoxo sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0