6 veckor kvar

Kan inte riktigt fatta det men tydligen är det bara 6 veckor kvar till vi har sommarlov, mitt sista sommarlov. Jennifer, Anna, My, Sigge, Basse, Jesper med en jäääääävla massa kompisar tar studenten. Fattar inte haha. Tur att man ska till Jennifer på studentmiddag och grejer och få den godaste smörgåstårtan evvvvah !

Men under dessa 6 veckor måste jag bli klar med min MVG uppgift i idrott som höller på att gå åt pipan ! Måste ha min kära mors hjälp. Skall även klara repetition på teorin för körkortet i skolan ! Sen är allt klart och jag kan slappa säänder fram till nästa läs år.

Måste banne mig sätta mig och skriva ett CV som man kan skicka in lite överallt för att vara desperat efter ett sommar jobb !

Idag har jag varit i skolan och gjort nationella på min lediga dag men jag tror allt att de gick åt fandersssss men har iallafall gjort de :) Efter det så kom Jerry och hämtade mig så fick de bli käk på magsim, där efter blev det till ejes på fika. Sen blev de mest yra runt och kolla efter fina bilar som Jerry skulle kunna tänka sig o ha haha ! Efter de fick de bli hem färd och just nu sitter jag här o degar.

Hoppas att de blir Stockholm med Jerry i helgen så man får träffa Sandra också och komma från denna råtthåla !



Bild när jag o Jerry drog till Skåne !

Idag ska jag försöka att få mammsen uppmärksamhet så hon kan hjälpa mig att plugga, annars så ska jag försöka fixa detta själv lite smått. Skulle behöva Jk till körkorts teorin.

Lyrics to Blood On My Hands :
You felt the coldness in my eyes
And something I'm not revealing

Though you got used to my disguise
You cant shake this awful feeling
It's the me that I let you know
'Cause I'll never show
I have my reasons
I hate to say that I told you so, but I told you so

There's blood on my hands, like the blood in you
Some things can't be treated
So don't make me, don't make me be myself around you

Straight from your eyes it's burying me
Beautifully so disfigured
This other side that you can't see
Just praying you won't remember

Feel the pain that I never showed
And I hope you know, it's never healing
Hate to say that I told you so, but I told you so

There's blood on my hands, like the blood in you
Some things can't be treated
So don't make me, don't make me be myself around you

Straight from your eyes it's burying me
Beautifully so disfigured
This other side that you can't see
Just praying you won't remember

(There's blood)
(There's blood)
(There's blood)
(Blood...)
(Blood...)
(Blood...)

There's blood on my hands, like the blood in you
Some things can't be treated
So don't make me, don't make me be myself around you

There's blood on my hands, like the blood in you
Some things can't be treated
So don't make me, don't make me be myself around you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0