onykter helg

Denna helg har varit förjäklans rolig skall jag tala om. I fredags var de vin kväll hos Anna med en massa folk.En massa ölspel,dans mm hoho där efter hamnade vi hemma hos Besnik och det kunde ha varit roligare. Men de dög, kom hem runt halv 5 och Jk sov hos mig




posern 1



posern 2



posern 3

Love my babes<3

Dagen efter vaknade man med fetaste huvudvärken och var sjukt orolig i magen så jag o Jk låg inne hela dagen och missa den sköna ryska värmen som kommit då haha, så när vi skulle till Zerina när vi gick ut utanför dörren så var det som ett slag i ansiktet utav värmen. Skööönt som fan men nästan för varmt. Undra hur de kommer bli i sommar haha. Hos Zerina var de barn kalas som gällde så vi fick tårta. Så skulle vi ha fisk dam som aldrig blev av :C men de rulla in folk under hela kvällen. Men alla va ju 18 år eller äldre så de skulle till krogen så jag bar mig av hem till Sara min systers kompis och va med dom. Mycket trevligt bara att de blev 10 shotar för mycket. Det var hemskt. Där efter så skulle ja möta Jk så vi kunde bära oss av på efterfest men va där ungefär 20 sekunder sen gick ja hem o käka för ja va så jääääääääääääääävla hungrig och hade kramper och ville ändå spy samtidigt haha. Men sedan insåg jag att kvällen kan ju inte sluta så tidigt så jag ringde Nita så gick och mötte de folket. Men vi fick inte komma in på efterfesten så vi drog hem till mig o hade mack mys med film, fast jag tror jag somnade på golvet faktiskt :$ haha helt veck! Men klockan drog i väg och den var plötsligt 5 så dom fick gå hem så jag skulle kunna sova haha



helt okej kväll alltså


Idag kommer min älskling hem som jag saknat så mycket så de får bli en massa mys. Ska göra hemma pizza tills han kommer hem och där efter blir det filmmys. Är så jäävla sleten så orkar inte gör så mycket i dag, måste ladda om inför skolan i morgon hihi





Pojken i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0