Stockholm hos Sandra !

Idag Lördag ! har nyss fixat i ordning mig och väntar in den segaste i världen vid namn Jerry :) Så ska vi ut och käka, hoppas jag iallafall haha :) Får se vad vi ska hitta på, tråkigt att det regnar bara :C

Kom hit i går runt halv 11 tror jag, han skulle tydligen visa runt mig på stureplan där man redan varit 120 ggr om och jobbat med pappsen ! Men de va kul o kolla på fulla människor :) Gott och se lite annat än sketa lilla Kristinehamn.

Det var en slapp dag i skolan, var bara 4 pers i klassen som va där så man fick sluta tidigare så vi inte kom längre än de andra :) Så blev de hem och fika med Anna,Patten och Jk och där efter så kom min älskling så fick vi vara barn vakt en stund ! Sen så fick vi pussas och säga hejdå för då skulle man glida bil upp te tjockholm !

Sandra Spelling som vi sover hos går tydligen någon utbildning som hon lär sig Rosenmetoden. Det är alltså som kropps terapet. Så hon satt och lyssnade på min kropp med handen och kände och jag hade tydligen en intressant kropp. Men de blev inte riktigt rätt eftersom man ska ligga på en massage säng och i ett tyst rum. Men de ska vi göra när hon gått färdigt utbildningen men de tar väll ett tag :)

Längtar säääänder till den 27 för då måste vi försöka ta oss tidigt till Örebro så blir de shoppa, Var där i Torsdags och var som en sällskaps kanin medans de shoppa loss, men hittade massa som jag blev kär i så om allt dedär är kvar är de ödet att jag skall ha de hihi

det är även bara 4 veckor kvar innan vi slutar skolan, sammanlagt 19 skoldagar bara ! Fyfan va härligt de ska bli ! Så måste skynda skynda skynda mig som asset med mina arbeten, nu blev jag svettig när jag kom på hur många dagar de är kvar ! Men de får bli en sten hård pluggvecka som startar på måndag !:)

Nu snart är Jerry klar så nu ska jag ringa samtal sedan puscha han extra mycket, tabben jag gjorde var att glömma min mobiltelefon hemma så är mobil lös under helgen D:

hejda hejda hade göttansssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0