Eclips

Yes nu har jag städat lite innan pojken kommer :) Han dycker väll upp här i natt någon gång efter en veckas slitande uppe i Stockholm hos min far. Han har fått lekt lite neger. Innan jag ska ta o lägga mig och kolla eclips ska ja duscha oså. Svettit o städa mohaha!

Idag har jag bara tagit de lungt. Kollat färdigt Twilight och där efter new moon. Även spelat lite wow! Är nu lvl 16 hoho. Sakta men säkert men så är de när man är ensam varg och spelar själv hihi. efter att jag suttit inne hela dagen blev de mörkt runt 5 å då åkte jag till mammsen eftersom jag vart rädd hihi :$ Så kom hon hem med donken mat till hela familjen! Så de blev en massa käka och där efter hem till Sophie och Chriffe som de andra kvällarna denna vecka haha :) Det har varit riktigt mysigt,trevligt,roligt,fisigt osv :D

Men men nu måste jag kirra för ögonen börjar hänga på mig! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0