Bar invigning!

Yes på listan står det Helgetorp på bar invigning! Kan inte bli bättre. Träffa gamla nära o kära fedt nice. Hoppas de blir gratis fylla som det brukar bli MOHAHA

Idag har jag varit i skolan och där fick man straff för man va hemma istället för att va med på frilufsdagen och gå tips promenad. haha Så jag fick tvätta hela golfen medans killarna städa golvet i verkstan haha. Sedan hade jag teori så nu är man klar fedt nice :)

Efter de fick de bli hem till Rubinen och pussa på han och hem och fixa sig. Just nu sitter jag och väntar på de sega små ludrerna som ska våffla håret o pudra näsa. SÅ SJUKT SEGA JÄVLA AS, men men kvällen är ung. Sitter och taggar till underbar musik så de gör la inge :)

Nu ska jag dricka cola och få socker kick så ja sedan kan a uppe hela natten lång som en fukking durasell kaninis!

Imorgon ska jag även iväg och tattuera mig :) Tur att det är klockan halv 3 så man hinner piggna till och inte ligga o lida medans man är bakis. De blir o fixa om min koi fisk oså. Ingen ny gadd försen jag fixat alla mina andra fnissis

Men nu ska ja skutta pösshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0