Mys kväll hos Sophie och Chriffe

Igår var de myskväll med god mat och trevligt sällskap som gällde!
Hon bjöd på bakpotatis med skagenröra i som var super god, med sallad till. Dock va de vitlök i så jag stank som bara fasiken haha. Så kollade vi Idol till de.

Men efter de så blev ja ut till Jerry som jag inte hade träffat på länge :) Vi drog hem till Jarla och där bjöds de på wiskey ,vin och ouzo mm. Jag som skulle va nyckter blev precis as packad i början men de gick över lagomt tills jag och Jerry drog till The pub. men där var de bara fulla,singlar i medelsåldern som desperat försökte få med sig någon hem haha :D Men de va kul o kolla på haha. Men tillslut kom Anna med folk och räddade mig i nöden :) mycket trevligt. Men de varade inte länge. De fick bli hem o natta kudde istället hihi

Men idag blir de utgång med tjejerna och de ska bli kul. Antingen hamnar vi hos Pillan eller hemma hos Sandra :) Där efter blir det Mastis skulle ja tro. Jk och jag ska rocka gärnet ! GLÖVE

I'm still broken
I took you in with arms wide open
My colour fades to gray
There's nothing left to say
Now it's all dead




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0