Gårdagen var

Gårdagen var mycket trevlig på alla möjliga sätt!
Vägen till Stockholm hade jag bara hörlurarna i
öronen och lyssna på massa Metallica. Gårdagens
favvisar!

Sedan när vi var framme så blev de Rikstan man
redan har varit i en 2 ggr eller något. Men de gick
väldigt fort för att vara så ointressant :) Mycket bra
det!

Efter Rikstan så fick man fri tid! Så då blev de mini
shopping för min del. Hade med mig Daniella och Ida
som smak råd. Dock tar man inte emot deras råd
haha :D De blev 2 linnen och en skin kjol! Awesome
Visar bilder senare i dag...

Men efter några timmar kom pappsen och hämtade
upp mig eftersom vi skulle iväg på maskin mässa och
luncha. Mycket trevligt.

Efter att man varit på maskin mässa och lunchat med
pappsen blev de till stadsteatern och vänta in att vi
skulle se på musikalen.

När vi kom in och satt och stog de en kille som bara
dansade helt random. Han dansade, dansade och
dansade som en riktig teater apa och där efter kom de
mer och mer folk och dansa. Mitt upp i allt kom de upp
en spritt språng naken man och splade trumpet och de
då allt började...

De handlade om hippis tydligen att de rökte på och
hade nästan sex på sen och låg o gned sig mot varandra
och de blev inte bättre. Kom en till som var naken och
sjöng solo och i slutet slutade det med att alla stog nakna.
Har nog aldrig sett så mycket kön i hela mitt liv :)
Förutom alla kön så sög hela musikaen super balle och
jag vill aldrig mer gå på musikal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0