Jävlar vilken smäll!

Klarade mig alla dagar i Nykroppa med de överaktiva ungarna.
Mamma kom och bytte av mig igår.Mycket snell!
Men när hon skulle skjutsa hem mig så fick vi lite problem vid
vägen haha! Vi körde och helt plötsligt small de till i hela bilen.
Mamma o ja skrek till av rädsla och va tvugna att stanna och
kolla vad som hade hänt. Hela broms skivan hade exploderat.
Men vi såg även att de hade börjat läcka motorolja o hela block
packningen hade också gått sönder...
Johan kom och hjälpte oss med bilen så vi kunde ta oss hem i
allafall.Men mamma var ju tvungen att åka tillbaka så ja fick
skjutsa henne sen åka hem och äntligen få ta de lungt!
Jag o älskling åkte o köpte pizza även godis och tjockade oss till
film! Sen fick de bli sova o de va helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0