Jag är kung över mitt liv



Va bara tvungen att lägga upp en bild på min nya favorit jacka! Ignor my face...


Min Söndag
Vaknade i Smögen så blev de upp o städa stugan innan man skulle checka ut.
Efter de blev de ner till Smögen bryggan och shoppa och käka mat. Fick med
mig denna uber snygga jackis!
Men tiden gick och de va dags att börja bilfärda hem.

Dagen fail!
När vi kom hem till Kristinehamn skulle jag o Tobias hämta firma bilen som är
Christoffers. Jag skulle ha den för att ta mig upp till Stockholm i morgon. Men
när ja öppna bilen fick jag nog... de såg ut som en svin stia som i vanlig ordning
så fick ett ryck o slängde massa skräp i papperskorgen. men när ja va klar hittade
jag inte bil nyckeln... Jo, jag hade slängt den bland soperna. O jag ville verkligen
inte gräva i papperskorgen eftersom de va massa hundskit påsar med bajs i mm.
Så jag o Tobbe fick sno påsen o gå ut i skogen o hälla ut allt för att hitta nyckeln.
Vi fick tag i den tillslut AHAH fail

Efter att vi grejat o hämtat bil blev de o handla till Maxi och sedan hem o hoppa i
min mysiga one piece och ta ett glas vin medans jag gjorde matlådor. Ska nämligen
börja mitt hälsosamma liv till veckan mohah.

När man blev klar blev de byta om och ta med Curry och möta upp Emil som skulle
med och köpa snus på statoil och sen vidare till Jennifer och Robert. Va ju tvungen
o hälsa på innan man åker till Stockholm igen... Efter att vi väckt hela området där
de bor fick de bli vandra hem
o nu ligger jag nerbäddad i soffan och ska lägga mig och sova :)

Morgon dagens höjdpunkt
Imorgon ska man ju på lägenhetsvisning och där efter upp till Stockholm och jobba gärnet!
Även Ida min kära vän, gamla klass kompis ska va där hela veckan och prov jobba och jag
hoppas de går toppen. Gott med en till Tjej på verkstan så man slipper va ensam

men nu ska ja sova så godnatt världen och jag vill även berätta att jag är kung över mitt liv...
TJILLIVIPPEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0