Lägenhet 1 oktober

Morgonen började bra!
Var på lägenhetsvisning och lägenheten var hur bra som helst! Så nu är den min.
Flytten blir första Oktober :) Ska även tapetsera om till vitt så de blir ljust och
känns större. Kanske blir en fond vägg så de inte blir allt för tråkigt.



Efter visningen blev de att fara upp till STockholm direkt. De tråkiga va att jag missade
att ta med lastbils nycklarna. Varför går allt med jobbet snett!? Hade iallafall tur att Stoffe
inte hunnit åka från hålan så han tog med sig dom. Dock är klockan 10 i 9 och han har
fortfarande inte kommit fram. Jag lär ju bli klar vid 2 i natt med andra ord...

Dagens höjdpunkt!
Ida min kära gamla klass kamrat är här och provjobbar denna vecka så har spenderat dagen
med henne. Wounderful!

Morgon dagens höjdpunkt!
Imorgon blir de iväg och kolla på en soffa man hittade på blocket! Se om de är något o ha till
nya lyan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0