Plugghäst

Ja de är precis vad jag är!

Helt slut i huvudet efter dessa 2 dagar. Försöker plugga på yrkesförarkompetens beviset men de känns som allt ja läser åker ut lika fort igen så just nu är ja så sugen på att skita i o plugga och bara skriva upp ändå. Kommer nog sluta med de

men de är ganska skönt att man just nu sitter och pluggar på religon nu istället för lite omveckling hoho! De fastnar så mycket lättare i huvudet. Dock är de ju inte lika mycket som de andra men men

Idag har man varit i Karlstad. Har kollat efter en balklänning men har inget hittat. Vill så gärna ha den jag hittat på internet så tänker banne mig köpa den nu. Men är så orolig att den inte ska bli sydd rätt men vill ju inte ha något annat. Kommer f den efter halva maj och så har jag halva máj kvar att fixa den på. Men jag lever farligt och kör på de ändå... GALET!

Sandra är äntligen hemma igen så i morgon blir de mys med töserna hemma hos henne! Saknat henne massvis:) Men nu måste man plugga vidare eftersom man har prov. Så är de när man inte hänger med i skolan
no life

xoxo sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0