Islam

Ingen promenad blev det idag inte

Idag varit i skolan som vanligt! Inte så mycket
som hände där inte. Älsklingen kom och hämtade
mig efter skolan så blev de hem till mamma och
dricka kaffe och snacka skit. Hämtade lite grejer
och lämnade lite grejer. Sen hände det inte så
mycket mer där så jag och älskling åkte hem

När vi kom hem blev de fixa tvätt tid och tvätta.
Även greja lite med tradera. Har aldrig grejat med
de så älskling hjälper mig! :) Har lagt ut en LV väska
som jag aldrig har använt. Får se hur mycket man
får för den haha.

Sedan har de inte hänt så mycket mer. Väntar på
att älskling ska bli klar med maten så blir de käk
till Desperata hemmafruar hoho sedan måste jag
plugga fukking Islam. SUG RÖV RELIGON!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0