Nyvaken

Vaknade av att pojken hoppa runt i sängen och skulle iväg för att söka jobb! Duktig kille. seg as hell

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart och efter de får de bli in i duschen. När jag är klar ska jag hem till mammsen och kolla vad de är för fel på datorn. Ungar kan verkligen lyckas med allt!

Efter de ska jag vänta in Chriffe,Sophie och Alex så ska vi ner och kolla kostym till pojkarna de ska hyra till balen. Sen efter de måste Sophie hjälpa mig att köpa en prisent till mamma eftersom hon fyller 40 år om en vecka .Hihi!

Dagens höjdpunkt är att Sandra Mortensen kommer hem idag YEY! Så Sophie,Jessica,Jennifer,Sandra och jag ska till bowlingen och bowla lite smått och ta någon öl! mys, efter de blir de hem till Sandra på massa tjej mys hoho-

Gårdagens höjdpunkt var att man har handlat loss lite på Ikea med mamma och älskling. Det blev en ny lurvig,blå matta till vardagsrumet, Min hängare + galjer jag har visat här på bloggen innan, duschdrapperi, Gryt underlägg som är som ett galler till Robins dator :s hahaha Det passar perfekt eftersom datorn blir så varmt haha och sen en liten bulldog som var super söt som nykomna Nellie ska få. Robin blev ju morbror igår igen. Kommer bli svartsjuk på Nellie som ska få nallen, att jag inte köpte en till mig själv med haha nerå! Undra om de va något mer jag missade. Jag tror inte de hihi

Efter vi hade varit på Ikea fick de bli och hämta Mattias och dra till Empoli och käka pizza. Något man måste göra runt löningen hoho. mätt som man var vandrade man hem till Sophie och slängde i en hårfärg i huvudet på na och drack kaffe och kollade tvn och snacka skit fniss

Sen hände de inte alls mycket, blev hem med älskling och kolla på sjuka filmer och mysa järnet!


 

Nu har man inte tid med detta och ska gå o dricka kaffe o slänga sig i duscha
hade xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0