Brottas i trafiken!

Idag var jag uppe med tuppen, Klockan ringde klockan 06.00
Då blev de ut på pw innan frukosten. Efter de så har jag bara
jobbat,jobbat och jobbat!
Nu sitter man på verkstan och har käkat lunch och suger på efter
maten kaffe!
Idag har man även brottats i trafiken! När ja åkte var de en blådåre
som så gääärna ville hamna före mig i min fil och svängde lite tidigt
(Han måste ha glömt att han hade ett släp bakom lastbilen) Så jag
fick tvär bromsa så han fick bara med sig min sido spegel! Om ja
inte hade tvär bromsat hade han väll tagit hela sidan på lastbilen !
Och de enda idiot jäveln gör är att veva ner rutan och vinka och åkte
vidare... Sur som ja blev tog ja hans reg nummer och ska göra allt i
min makt att få tag på svinet!
Efter efter maten kaffet blir de att betala sin första räkning helt själv
och sen åka vidare för att jobba! Stor tjej...
Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0