Trodde han var bög :C

Kortfattat lördag
Va hemma hos Emil med Sigge och kollade film.
Va hemma hos pappa och träffade gammel farmor.
Va hemma och chillade.
Va hemma hos Sofia på förfest
Sen Koriander!
Checka in på hotell o söööööv

Jag trodde du var bög!
Jag träffade en aaaas schysst kille, pratade väldigt bögigt och va
cp snygg klädd som bara bögar kan. Vi hade skit kul och rockade
järnet! och visst han va lite klängig men tänkte att han var väll lika
klängig som tjejer brukar vara på tjejer... men jag som äntligen
trodde att jag hittat en bög vän visade sig vara hetro. blev en väldigt
ledsen cheeey

kortfattat om min Söndag
Vaknade på hotell, bakis as hell
klädde på mig och checkade ut
Åkte hem med bussen
Gick hem till Jk och robert
Hem till min lägenhet och kolla när pappa tapetserade
sitter nu vid datorn och ska packa sen bädda ner sig i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0