Hej snygging

Fredag:
MIN FÖDELSEDAG! Började med att man vaknade i Stockholm och
jobbade fort som fan för att få komma hem! Åkte med Christoffer
hem och han bjöd mig på burgerking eftersom man fyllde år. FATZO

När ja kom hem blev de att duscha o göra sig i ordning och åka hem
till sin älskling JK och Robert där de bjöds på käk! tacos med kyckling
mums. Fick även prisent, en super gooood wiskey! Tack o bock

Efter de blev de hem till Cissi o rocka loss innan de blev ut på Bells :D



Alicia = Svankaren! Höll på så heeeela kvällen. Kanske bra att hon
ALLTID blir för full och aldrig kommer ut på krogen HAHA


Lördag :
FETIS DAG! Drog till Jk och så myste vi och fixa oss innan vi drog till
maxi och köpte godis för 150 kr FETISAR! Efter de blev de hem till Jessika
och säga hej till alla tjejer :) Sen var de bara lungt o glodde film hemma
hos gosen innan vi drog till karlstad för att hämta Robert! Blev även in
och hälsa på hans kusin Mattias och lyssna när de fes i kapp!

Söndag:
Vaknade hos Jk , uppe med tuppen och skjutsade mamma till jobbet.
Blev iväg o handla så man kunde göra veckans matlådor... Hem till Sophie
och ta lite morgon kaffe och snacka skit!

Efter de blev de hem och laga matlåderna och ta en dusch innan man skulle
möta upp Sophie för att gå och sola.

Och nu sitter man hemma och lagar mat igen eftersom man kanske skulle
ta och äta första gången idag...

När jag är klar ska jag åka ut till papput och bli firad och sen till lägenheten
för att visa min tapetserare hur jag vill ha de osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0