Hjärteknull

Igår va vi hemma hos sophie med flickorna och myste ! Det var jag,Jk,Sandra,Mysan och Jossan ! De va mest snacka massa bajja och käka sig feta men de va ju för jävla mys. Spårade även ut när vi va övertrötta och allt spårade bara ut haha ! Sen så gick jag,Jk,Sandra och Mysan hem till Sandra och sussa. Somnade väll runt en 1. Men de va bara o pallra sig upp eftersom man hade nationella i dag som gick och kuk helvetet ! men men de kan ju inte sänka mina betyg. hoppas jag. Efter de så fick de bli plugga teori och jag klarade fordonfas nu iallafall så nu är jag på sista delen. Dock ska jag klara den 3 ggr men det kirrar jag någon gång i framtiden. De är ju alla grejer man kuggat på så de blir väll som en smäll i ansikte. Provade en gång och jag fick 37 av 70 haha de va en redig snyting de ! Sedan blev de övningsköra och Putte va väldigt elak och lurade in mig på massa dumheter men överlevde och fick även skjuts hem till dörra. Väntar in kaffe henrik men han är så seg så hinner nog inte ta en kopp kaffe med han så de får bli en annan dag. Ska ju till Karlstad med mammsen och mitt lilla hjärteknull. Mamma ska köpa grejer till bilen och hjärteknull kolla plasma tv "32 tums owohohoho !

Nu blire dunka öronen av sig med the sounds medans man väntar in pojken.
hade fint allesammen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0