söve

Ucsh vad jag är sleten, somnade sent i går och va tvungen att tvinga mig iväg till skolan så de va bara o släpa med huvudet dit. Bara pluggat sönder med teorin men de visa sig goda resultat och så körde jag lastbil en sväng i snö/regn vädret med de gick allt bra. Sedan var de hem och byta om och tjata med älsklingen till gymmet ! :) Men känner mig helt vilsen när jag inte har ett chema att gå efter vad jag ska träna oen massa så får ta och kirra det ! Efter gymmet blev de hem och laga mat till mig och babe sedan springa över te stjärnhallen och köpa godis och moffa i sig det till film. Men vi somnade till filmen, fyfan va sleten ja är kan ja ju tala om. Vaknade av att babe prassla med den dumma godis påsen vid örat på mig så blev helt tokig haha men sen skulle han på träning så just nu sitter jag här och gespaaaaar fniss blir och vänta in godingen min och kolla om vampire diaries som man kan glo på hoho

Igår var de en vanlig förmiddag i skolan och sedan blev de iväg till Karlstad och ta kort till körkorten osv, såg ut som ett jävla monster haha men men fastnar ju fan inte på bild haha. Sen blev de hem och då fick ida övningsköra hem till stationen för där skulle hon och Markus av :) Så fick jag köra den sista biten hem, de gick sjukt mycket bättre än vad de gick till Karlstad kan jag lova. Efter skolan så fick de bli kolla färdigt True blood med babe och fyyyyyyyyyfan va bra det var och de är så jävla synd att inte sesong 3 kommit ut än ucsh

Ska tjata med babe att han hänger med mig till Jimmy i morgon där de blir lite party party osv !
Men nu blire att spräcka mina gigantiska blåser jag har fått på hälarna så att man ska kunna gå igen som vanligt, här har ni öven ett låt tips som går runt i min skalle hela tiden ! För jäklans bra

Muse - resistance

Is your secret safe tonight?
And are we out of sight?
Or will our world come tumbling down?

Will they find our hiding place?
Is this our last embrace?
Or will the walls start caving in?

(It could be wrong, could be wrong)
But it should've been right
(It could be wrong, could be wrong)
Let our hearts ignite
(It could be wrong, could be wrong)
Are we digging a hole?
(It could be wrong, could be wrong)
This is outta control

(It could be wrong, could be wrong)
It could never last
(It could be wrong, could be wrong)
Must erase it fast
(It could be wrong, could be wrong)
But it could've been right
(It could be wrong, could be...)

Love is our resitance
They keep us apart and they won't stop breaking us down
And hold me, our lips must always be sealed

If we live our life in fear
I'll wait a thousand years
Just to see you smile again

Quell your prayers for love and peace
You'll wake the thought police
We can hide the truth inside

(It could be wrong, could be wrong)
But it should've been right
(It could be wrong, could be wrong)
Let our hearts ignite
(It could be wrong, could be wrong)
Are we digging a hole?
(It could be wrong, could be wrong)
This is outta control

(It could be wrong, could be wrong)
It could never last
(It could be wrong, could be wrong)
Must erase it fast
(It could be wrong, could be wrong)
But it could've been right
(It could be wrong, could be...)

Love is our resistance!
They keep us apart and won't stop breaking us down
And hold me, our lips must always be sealed

The night has reached its end
We can't pretend
We must run
We must run
It's time to run

Take us away from here
Protect us from further harm
Resistance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0