Juldagen

Ja den va lyckad först.

Först så var jag med Robin hem till hans far där de bjöds de på engelskt julbord. Det var riktigt gott! Mycket trevligt sällskap också.

Efter de blev de julklapps leken och alla var helt upp spelta och bråkade om olika julklappar en ville ha och de for fram och tillbaka under tidens gång. Tillslut pep telefonen att tiden gått ut och då hade jag och Robin vunnit 3 lotter och 3 öl haha. Helt okej! haha

Efter de blev vi tvunga att åka in till stan igen eftersom vi skulle till statt så först åkte jag till tjejerna på förfest som var helt galet. drog i mig en hel kvarting wiskey så ja mådde allt för gott sen men men de är ju bara juldagen en gång om året haha.

efter de full som fan gick ja och Jk ner till stan och ställde oss i kö som vär sjukt lång! Men de va bara o bita i läppen och stå ut. Inne var de ju så sjukt mycket folk och jag hade damp för man inte fick något andrum typ haha Men de va helt ok. Robin ,Marie och Linnea gjorde min kväll så de blev nice :)

Efter de gick jag ch Robin hem till mig och tvär däckade. han fick även bära mig hem eftersom jag hade så ont i fötterna HAHAHAH de ända roliga under hela kvällen typ haheha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0