Bilder från Gran canaria !

Hemma igen i kalla Sverige var banne mig ingen hitt ! Ta mig tillbaka.. men de blir nog av en resa till sommaren igen :)

Nu kommer det lite bilder från semestern



På Arlanda så gifte sig Anna och Pappa ! Fort gick de haha,
Vigseln typ 5 min sen sitta o äta mm 1 h ! Nästan lite Las vegas aktigt haha



Nathalie och Tobias på flyget ! :D



Isac fisen på flyget ! :)



Direkt när vi kom fram blev de ner till polen och bada och sola !



Men pappa gick och köpte öl istället



Senare blev de käk och Isac fick största banana split !



Dagen efter blev de ner till stranden ! Isac bada så klart en massa :D



Men de var stora vågor så han fick akta sig haha



Isac posar



På kvällen blev de ut på transvestit klubbar och bög klubbar med Nathalie och Tobias ! haha ;D
Det gillade inte Tobias alls



Tillbaka till hotellet senare och dricka



Sen blev de ut igen så klart .En servetris tog kort åt oss haha



Ännu mer transvestiter ! :D




Sen här har vi dansande bögar ! Tobbe blev även klämd på röven här inne. Stackars kille




En servetris hahah ! bjuder på denna



Sen hamnade vi på en normal klubb och Tobban blev genast glad :D




skål



Nathalie fick en ros av denna kille HAHA men de va inget hon nappa på !



En svensk gubbe som man satt och prata americanska bilar med haha




Tobbes nya bästa vän ! :D haha

Det var sista bilden för denna kväll som till slut spåra !
Mest för Tobias eftersom gela balkongen och toaletten var ner spydd sen haha,
Jag däckade direkt och snarkade som en jävla gris !
Stackars Nathalie och Anna som fick ta hand om Tobias !

Dagen efter så blev de inga bilder eftersom jag trodde att jag supit bort kameran
Men den dagen tillbringade jag dagen helt själv på hotellet nere vid polen och även toaletten
medans dom andra var på något vatten land och hade kul ! SJuk bakis så de bara skrek om det !



Fin utsickt fniss



Nere vid stranden blev de bada en massa



En nice bar som jag aldrig fick gå till haha :D



Isac tappa 2 tänder, har bara bild på när han tappa ena !



blommor ;$



Isac och jag badar i jätte vågor



Nathalie och Tobias i jätte trappa

De va alla de bilder som jag orkar lägga upp haha
Ta mig tillbaka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0