Daftö

Sitter inne i ett "dusch rum" medans de kommer halv norka män och ska basta. Får konstiga kommentarer som man knappt fattar. Vi sitter och gissar oss fram och någonting säger mig att de inte tycker om att vi sitter här haha.

Idag vaknade vi as tidigt. Det var precis as kallt så jag och Jk var tvugna o gosa in oss i våra täcken tillsamman ;$ När vi vakna fick de bli frulle oså vidare. Sen måste vi ha slagit skallen ganska redigt eftersom vi fick för oss att gå ut på promenad. Men man kände sig duktig efteråt. Klägttrade även igen oss en hinder bana som låg mitt ute i skogen haha

Efter de fick de bli o snygga till oss för vi skulle vidare till Revlolv och handla lite billiga kläder. Hitta massa men plånboken sa ifrån. men kom där ifrån med en t-shirt och sjal. Så åkte vi vidare mot stan och kolla efter mer :)

Så nu har vi precis kommit tillbaka och ska snart byta om till bikini så vi kan sitta och basta med en kall öl i näven! Ska även grilla senare. Till efterrätt så bjuds de på antur godis o ännu mera öl! :D

Hoppas på finare väder i morgon. Solen kom ju precis fram som gömt sig bakom molnen.

Jag saknar min gos och vänner!<3 Glöve


BILDER KOMMER OM EN VECKA DÅ MAN ÄR HEMMA OCH HAR KAMERA SLADD FNISSISSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0