Stone sour

Helt slut, varit mycket gå idag. Började med att jag i Jimmy var ute och gick i skärgårn i cirka 3 timmar eftersom våra lektioner var inställda, sen var de tillbaka till skolan på de 2 sista lektionerna. Där efter blev de gå hem o trycka i sig 2 mackor och ut och gå igen, när vi var på väg hem träffade jag Anna,Paulina och Jk så fick de bli Orion och fika. Där efter blev de gå och köpa pizza till mig och älsklingen och gå hem och äta den. Där efter blev vi hämtade så åkte vi ut mot Storfors där vi skulle kolla en grotta som armen hade sin vapen gömma. AWSOME ! De var ganska långt inne i skogen så var det mycket klättra i nerg och grejer, när vi kom fram fick vi krypa imellan galler för att komma in i den mörka tunneln som ledde oss ner under berget . helt sjukt långa trappor, dyng lök när man skulle gå upp för alla trappor igen för att komma ut. Det var jag ,Anna och Anton som gick längst ner och det var ett sjuuuukt stort rum eller vad man ska kalla de. Skulle nog få plats 10 pansarvagnar haha, sen var de en massa små rum som jag inte vågade gå och kolla. Efter de så fick de bli hem och lugna ner benen som var helt skakis efter turen haha. Men Nita babe ringde mig så de fick bli ut och gå på lång promenad och de var riktigt mysigt ! Har nyss kommit hem och väntar in pojken som haft film mys med pojkarna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0