Godmorgon!

Inte roligt att vakna! Mår dåligt på morgonen och mycket bättre på kvällen. Varför är de så. Man tror man är frisk så vaknar man dan efter och mår skit! Aja de är bara att ligga och vila. Kan ju hurra för att de va den veckan jag har praktik! MOhaha i love it!

Imorse när jag vaknade fick de bli Twilight och kaffe! Hann ju inte att se färdigt filmen igår :) Efter de fick de bli upp o diska och koka ägg till frukost ! Njami Så just nu sitter jag och äter ägg och lyssnar på twlilight musik hahahha så nerd! Det får bli att kolla new moon snart!

Fick min klänning i går som ja ska ha på nyår :D Får nog skaffa större tuttar om jag ska kunna ha den haha. Men tror de ska kunna gå och sy lite på sidan så jag kan ha den. Får be farmor att kirra hihi

jaja nu ska ja glo film ;) byebye

 

Ge mig sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0