9 rosor = Du är den ända

Idag var de samma veva i skolan som alla andra Måndagar förutom att jag faktiskt låg efter... Att en Fredag kan göra så mycket !? Hihi men de har jag tagit i kapp genom att skriva av Ida så de va la inga problems hihi. När skolan var slut så blev det så klart hem igen haha och nu sitter jag igen så klart vid datorn fniss. Men de blir bara och fixa min farmville och sedan ta tag i teorin igen :) Blir väll vänta in pojken så ska jag allt sätta även han på jobb och plugga teorin hihi, kul om jag får körkort innan han som jag faktiskt tror kommer att ske :D



Min alla <3 dag !


Min alla hjärtans dag började med att älsklingen lämnade mig någon timme så de timmarna tillbringade jag framför tvn och spelade nintendo wii ! Hihi Men när älsklingen kom tillbaka så hade han pizza med sig så de blev till och moffa en massa och det satt inte alls några fel ! :) Efter de när vi var mätta och belåtna så fick de bli att ligga och vila framför O.C som börjar totalt spåra ut, Typ bara sesong 1 som är riktigt bra :P Efter att vi vilat magen så fick de bli att hoppa in i duschen för vi båda insåg hur snuskiga vi var haha. Efter det så gav vi varandra prisenter vi hade köpt till varandra ;$ Han fick en klocka utav mig som var aldeles för stor haha så får gå ner i morgon och fixa det till pojken och utav honom fick ja 9 roser. Så sött hihi och så fick ja en ljus stake som var format som ett hjärta haha så go. Efter det så fick de bli gott gott och kolla avatar och fyyyyyfan vilken bra film ! Helt underbart grym var den.





Blir att se om snart igen bara man får en bättre verasion man kan tanka så
texten kan hänga med denna gång ! :)




men nu får jag ta tummen ur röva och fixa de jag skulle kirra ! xoxo saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0