Sexualkunskap !

Igår umgicks jag och Jk och vi hamnade på förfest uppe hos Alex ! Trevligt och fuller va de som gällde. Jag bröt mitt nyckter hets löfte men har inget dåligt samvete för det haha.

Musika som bara den och körde även öl-spel. Men de slutade med att vi spelade jag har aldrig och Jk lämnade mig och jag var ensam kvar med killarna haha och de slutade även med att vi hade sexualkunskap haha ! Mycket trevligt.

Men de skulle senare vidare på fest så jag gick och mötte pojken min så blev de hem, inga fel ! Trött och sleten som ett jävla as så var de tur att man inte hamnade på en annan fest och kom hem sent :)





Yes snart är det alla hjärtans dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0