Halkbana

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIH i dag gäller de ! Halkbana wihohö. Ska bli anus kul. Men bara om jag klarar det annars är jag världens sämsta ... Gött att man ska åka med Ida slida. AYe önska mig lycka till !

Igår så plogade jag som aldrig förr, de va första gången och jag körde som ett jävla as haha fedt nice, fick massa special uppdrag och en massa. Så dagen gick förjävla fort. Går fort när man har kul. Sen när jag kom hem kom Jk babe hem till mig en snabbis ! Mysigt, och även älsklingen min joinade oss. men när Jk gick så blev vi liggandes framför O.C o det var inga fel, för jäkla mys. sedan däckade vi båda två runt halv 11 så i dag är ja super pigg haehahehahheha



Här har ni frågor o svar, så tråkigt har jag just nu :)

1.Vilket är ditt mellan namn? Mikaela
2. vilken tid gick du upp i morse? 07.00
3. är du i ett förhållande nu? yes
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? runt 8 månader
5. om nej, vem var du tillsammans med sist? den innan ?
6. får man fråga varför det tog slut? För att de gällde bara på hans krav
7. har du haft ett seriöst förhållande? Jo
8. vem vet mest om dig? Min älskling
9. vad gör du på fredaskvällarna? Myser hemma :)
10. bästa filmen du någonsin har sett? Twilight och New moon ! <33
11. har du haft sex med fler än 5 personer? Jo, alla gör vi misstag
12. har du någonsin varit full? Ja och de vill ja bli snart igen
14. röker du? Ja tyvär
15. snusar du? Nej tack
16. saknar du någon just nu? Jo de gör jag :$
17. hur mår du idag? Helt ok
18. hur många tabletter tar du dagligen? 1
19. vad gjorde du för exakt ett år sen? Hmm.. sov kanske? D;
20. bästa minnet från sommaren? Power meet <33
21. senaste landet du besökte bortsett från finland? Spanien :)
22. när var du där? den 15 - 22
23. är du rasist? Nej, jag bara hatar rent allmänt
24. har du helt finskt ursprung? Är det en finsk som kom med frågorna och skrev dom på svenska?
25. om nej, vart kommer du ifrån? Nu blir jag bara sur..
26. föredrar du finska eller utländska tjejer?/killar? Jag ger upp!
27. ser du fram emot någonting just nu? Sommaren, vääääärme!
28. sköter du dig i skolan? Jag är pluggisen nr 1
29. vad hade du för betyg förra terminen? vet inte D:
30. vad är det bästa du fått på ett prov? VG skulle ja trooo
31. vilket ämne var det? Svenska, jag fuskade, Oopps
32. har du fått IG på ett prov? Uhja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, noter är inte min grej!
34. Anser du dig vara intelligent? Verkligen inte! Ingen ide att ljuga, jag kan inte dölja det :/
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Oj finns så många utav dom så
37. har du mått jättedåligt psykiskt? Ja flera ggr om dan.
38. har du haft sömnproblem? Nån gång kanske :D
39. hur ofta gråter du? Någon gång i veckan eller månaden D:
40. vad gör du när du mår dåligt? Vilar tills de är över ?
41. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Pojken min :)
42. vill du ha tillbaka någon av dina ex? ne fifan, Har du bästaste nu :D
43. vilken skola? Presterud
44. har du varit otrogen någon gång? de beror på va de menas :)
45. har någon varit otrogen mot din pojk/flickvän? Borde jag veta allt om alla ex? Bry
46. är du stolt över dig själv? Jag är en människa.
47. vad får du ofta komplimanger för ? utseende, ben ?
48. har du lätt att få folk att skratta? ibland
49. cider eller öl? ÖL
50. har du några talanger? Om jag har...
51. vet du om någon är kär i dig? Klart! Listan kommer här... Nej men ärligt, ingenaning :)
52. är du bra kompis med ditt/dina syskon? njaaaaaaaaaaaaaaao
53. vad står det i ditt senaste sms? Va de han som fes?! :O
54. hur lång är du? 170cm
55. Har du svarat ärligt? Hoppas jag, om jag inte ljuger fast jag inte vet..?Woooot!?




SIcken övertrött sara sådan morgon ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0