insane

Gårdagen var insane! Igår var vi på väg hem och plötsligt ser vi en blatte utanför expert (Skräll, ja ni förstår väll) Vi följde med honom till en blatte-lya med gardiner i hallen och hashplanta på balkongen. Där bjöds på massa whisky medans vi diskutera hur affären skulle gå till. Vad vi skulle få för att inte berätta vad som hände denna kväll utanför expert. Den ena svartskallen började ögonen bli tunga för och den andra var givetvis sugen på att spela FIFA. Så vi gjorde en deal. Den som vann skulle få bevara stöldgodset och gå där ifrån som en fri person. Det slutade med att de blev straffar och min vännina satt och hoppade upp och ner som en duracellkanin och bad till gud i en muslimsk-lya och de visade sig att de inte lönade sig efter första målet. Blatten satte bolle rakt i krysset... Hon började varva ner och bad  istället till allah med koranen mot hjärtat, och allt började ljusna. Hon bad tills hon fick liggsår i pannan mot den broderade mattan. Till slut fixade jag det, jag vann över blatten! Jag fick gå som en fri person men miste min vän som ville vara kvar i den muslimska-lyan för att be till allah som nu var hennes religösa förebild .ALLA ÄR ALLAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0