Jag trodde allt var bra

Jag trodde allt var bra, Du sa inget om hur du kände men om du gjort de hade vi kunnat pratat ut och reda ut detta.Men de kom ut när du va precis as packad då kunde du prata med mig. Eller om de va meningen för att du skulle kunna gå lös på varenda brud.Tyckte du kunde prata med mig dagen efter när du va nyckter för du kunde ju knappt stå när jag talade med dig. Dock fick jag bara skrikande ord tillbaka, därför gick ja där ifrån och sa att vi skulle prata när du va nyckter. Men de tyckte du inte och blev sur. Du talar om att jag gick lös på en kille när vi inte ens var tillsammans en dag efter. Medans du går lös när vi är tillsammans några minuter efter ett bråk som vi kanske kunde lösa.Nu går ingenting att lösa. Du som va så jävla emot otrohet går och gör de själv. Vi som pratat så himla mycket om det.Dubbelmoral kallas det. Detta halv år har bara varit en bluff.En kille som snart är 20 år om några månader kan inte ens tala med mig utan går och lossas som om allt är bra. Vad är det för förhållande. Inget förhållande alls. vart tog han som jag blev kär i vägen. Killen som tog familjen istället för alkoholen. Klagar på mitt drickande och nu är han lika dan som jag var. Tack och lov att jag var nyckter i helgen för då kunde det blivit ännu fel.Jag hade kontrollen och kommer ihåg alla ord som sa.De orden som spikat fast i mitt huvud som jag använder för att bli hatisk och inte titta tillbaka på allt de goda vi haft. För precis allt har varit en bluff, Du har bara lossas, och du som säger att du älskar mig bevisa de väldigt bra i Fredags. Du ringde inte ens och berätta att du hade gjort de.Du ringde inte. Jag ringde efter 2 dagars ignorering utav de medans du va ute och var full med dina vänner och släppte lös. Du tänkte ringa mig Söndagen då helgen var slut då du inte skulle ut på krogen eller fest och vara full och på alla tjejer.Men jag hade en aning om att du skulle göra de Fredagen när jag pratade med min vän som hade hört utav sin vän att han är uppe på övervåningen och går lös på alla brudar.Men min vän försökte trösta mig genom att säga att han var inne på rummet med en tjej för de skulle bara hämta hennes tjock tröja. Den var nog tung att bära ut.Försöker skylla på mig att de är mitt fel att de hände. För att jag höll på med en annan när vi inte ens var tillsammans. Det fanns en anledning till att jag gjorde slut med dig första gången men du ville ha en ny chans och bättra dig,men de skulle du ha tänkt på innan du bad om en ny chans att jag gått lös på andra. Även du gjorde det. Du skyllde på att en tjej ville ha hjälp ifrån en annan äcklig kille. Då vill du att jag ska säga att de är okej.Men de är de inte. Du gjorde minst lika mycket fel som jag gjorde. Om jag nu sjunkit så lågt varför sjunker du lika lågt till min nivå då? Vi har gjort lika mycket fel under vårat uppehåll. Men nu skyller du på de att de brast för dig för att du tänkte tillbaka på gammalt jag gjort som vi skulle gå vidare över.Jag hade gått vidare att du hade höllt på med några andra men inte du. Nej, då är de okej att ta upp de när du är full efter många nycktra dagar du kunde berättat för mig då. Så går du lös på brudarna för ja inte ville tala med dig när du va onyckter och knappt kunde stå. Låg hemma o grät i 2 dagar sen fick jag ringa för ja visste att någonting hade hänt. Och försen då berättar du när ja sa att jag hörde att du gått löst på brudarna uppe på någon övervåning. Då berättar du de när jag frågade om de va sant. Precis innan satt du och klaga på mig att jag hade en gammal bild på den jag gått lös på som sitter med en kompis katt. Den dagen hade jag då luggit och knullat honom för att jag tog kort på honom med min bästa väns katt. Hon och hennes kompis och han jag gick lös på va i samma lägenhet men då låg ja och knulla med han medans de andra satt brevid och kolla ungefär. Det som du tog mest illa vid var att de kortet togs 4 dagar efter vi gjort slut och tog slut sattsen att ja knulla honom den dagen. De va just att de va 4 dagar efter att vi gjort slut du tog illa upp. Va spelar de för roll om de va den dagen när jag helt enkelt sagt att vi har knullat med varandra. jag har ju erkännt det , räcker inte det?! Det roliga var att vi inte ens låg den dagen för jag vill inte ligga och knulla i samma rum som andra.Bara för att du har gjort de betyder det inte att jag gör de. Sen så vet du att jag låg med en annan dagen efter vi gjort slut,men just med han 4 dagar efter är värre.Sen håller ja inte reda på datum och grejer när jag låg med den och den osv.Då ljuger ja om de. Måste man dokumentera med varända jävel jag höllt på med.Din hög skulle bli betydligt större än min med dokument. De bara hände. Men du kunde gå lös när vi var tillsammans några minuter efter att vi hade ett bråk vi kunde lösa.Acck nej. de va ju pågrund av mig de skedde för att jag inte ville prata med dig när du stog och skrek mot mig bara och att jag gick lös när vi inte ens var tillsammans


Ville bara få ut mig en massa för jag förstår mig inte på killen, men nu har jag sagt mitt. Du krossade mig totalt och jag hoppas du är nöjd. För du verkar inte ens ångrat dig. Men måste säga att man blir som man umgås och de är nog bara han som förstår va jag menar. Skiter i om du ser detta eller inte men detta är bara så över och jag är så himla glad att jag har de bästa toppen vännerna man kan ha.love u boys and girls 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du förtjänar bättre <3

2010-07-05 @ 14:03:29
URL: http://karlssonjennifer.blogg.se/
Postat av: Paulina

finns för dig gumman. always. <3

2010-07-05 @ 14:19:05
URL: http://metrobloggen.se/paulinas
Postat av: Jenny

Jag håller med Jk!

Stå på dig nu raring! <3

Kraam

2010-07-05 @ 22:16:22
URL: http://jjey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0