Praktiken äntligen slut !

Usch va dessa veckor gått fort ! Har inte ens haft tid eller ork att sitta vid datorn hihi. Men idag var det äntligen sista dagen jag hade praktik och de känns helt jävla underbart, och denna dag var även väldigt kort så man kanske hinner göra lite saker i dag. Den längsta dagen jag haft har vi kört 50 timmar mil men idag blev det bara 23 så de känns jävligt bra ! Även Thomas har kommit hem från sjukhuset så nu är allt som de ska här hemma hihi

Snart så kommer babe hit så blir de laga mat och ta de lungt sen så ska han väll iväg och spela match så ska ja ta och köpa godis mys till ikväll, en jääääävla massa godis som vi ska ha efter hans match när vi ska kolla på True blood som jag inte hunnit se ett skit på under denna vecka så i kväll jävlar blire nöta ! Men innan ska jag och Jimmy iväg och de lite utav simons match !

Har inte hunnit skriva något om sälen som var för jäkla roligt ! Vi åkte ju upp fredag och var framme i sälen på kvällen ,en jävligt rolig bil resa haha. Drack öl på vägen upp och de va jobbigt o behöva stanna hela tiden för att få pissa på väg kanten som inte var så rockit för min del som är kvinna haha men de var bara och göra de som var tvunget. Kom upp till sälen på kvällen så då var de ju bara att åka till stugan och göra de hemma trevligt sedan sova och ladda inför morgon dagen som väntade oss fniss

Dagen där på var de bara o stiga upp tidigt och dra sig iväg mot hundfjället där vi skulle glida ! Hyrde snow blades och gled med, de var lite träligt att de var så blöt och tung snö så man inte fick någon riktig bra fart men de gick ändå ! :)

Babe glider snowbord

Jag och babe

Jerry och Nils bakom och sedan Mats

 

Efter åkdagen blev de tillbaka till stugan och duscha och greja ta någon öl och bara mysa ! Även ta någon power nap

 

Nils elak ! :C

Efter power napen skulle de ut på krogen så de blev kvar med babe och bara mysa eftersom de va 20 årsgräns. Men då blev de en massa True blood och mysa. Sedan kom Nils och Mats tillbaka utan Jerry men han hade fastnat på krogen där en massa 40 + hängde så där trivdes han haha. Men medans vi väntade in han satt vi och hade facebook jackt efter olika knasiga människor. Efter någon timma kom Jerry tillbaka och då blev de sova för oss andra men de var bara Jerry kvar som satt och drack öl och kolla på tv, efter ett tag såg ja att han somnade sittandes så tänkte att jag skulle väcka honom, men han tog bara en klunk öl så somnade han sittandes igen haha, men 3 gången jag väckte han gick han upp och åt sedan la sig haha

 

Dagen efter vaknade vi senare och de va bakfulla så ingen visste om de vågade köra haha, men tillslut så kom vi iväg och då åkte jag ,älskling och Jerry medans Mats och Nils låg och flöt i bubbel polen hihi. EFtersom de va sista dagen så åkte vi bara 2 timmar sen så blev de till stugan och packa sedan åka hem !

 

Säger bara kanon rolig helg !

 

Imorgon ska jag sova ut och även ta ur tummen ur arslet och gå ner och köpa gym kort och även gymma ! Helt otroligt , gå ner själv i morgon bitti och köra igång. Den ni. Men nu ska jag städa sedan fortsätta vänta in babe så jag kan ta och fixa käk så vi kan äta.

 

Hade xoxo saris

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0