Mocca chocko!

Gårdagen hamnade jag och Rövben ute hos Krille i huset som blivit övertaget utav möss! Vi satt och splade poker tills vi såg en smygande mus i ögonvrån springa! Medans Krille laddade softagarn så vaktade jag och Rövben musen så att den inte skulle springa iväg. Med de slugna aset hann o smita ! hihi efter de fick de bli hem och sova eftersom man hade skola dagen efter :)

Just nu sitter jag här och hostar o nyser medans jag dricker varm Mocca chocko eller va de nu hette haehae! Mums. Ska alldeles strax börja med mitt tråkiga skolarbete som igentligen skulle vara klart tills i dag:) men skyllde på att jag inte hade lärarens mail så de va ingen fara!

Denna dag gick fort! Under skoltiden ägnade jag,Jimmy och Alex tiden till att bygga pappersplan typ haha sedan så har de bara glidit förbi som en sumo på smöret.

Efter att jag fixat skolarbetet och mailat iväg de får de bli hem till Jessica och umgås med henne och Jennifer! Mycket trevligt. Så får vi se vad de blir för hyss. Efter de får de bli hem till Rövben och nöta Harry potter och mysa ner sig och hoppas på att man kan bli frisk. Måste även tagga till morgondagen då de blir husfest ute hos Krille och Mössen. De ska bli riktigt nice!

Lördagen blir de nog Mastis! Har iallafall lovat bort mig till Jennifer Karlsson så hennes vilja är min lag!

men nu ska ja börja med de ja skulle göra. Va de nu va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0