.

Du har tänkt allt som sagts om mig 
Du kan tro allt du hört om mig 
Du kan ställa frågor om sanningen 
Finns det en eller finns det tusen? 
Svara rakt från hjärtat nu 
Ditt medlidande kan jag va utan 
Om det här ska vara allt vi hann 
Så håll mig hårt, 
håll mig älskling nu 

Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg 
Snön hyr ut sin oskuld till hela Kungsholms torg 
Det känns som när jag kom hit way back in 93 
En ynklig rad av fotspår, 
en okänd kontinent 

Släpp snälla, släpp taget nu 
Jag kan stå, gå eller krypa härifrån 
Om det här är allt vi hinner med, 
så håll mig hårt min älskling 

Nu vaknar staden långsamt och jag är full igen 
Snön hyr ut sin oskuld för skiten bara känns 
Det känns som när jag kom hit way back in 93 
En ynklig rad av fotspår, 
en oändlig kontinent 

Stockholm vaknar långsamt och jag är full igen 
Snön hyr ut sin oskuld till hela Kungsholmen 
Det känns som när vi kom hit till möjlighetens land 
Vi kan följa mina spår hem 
Columbus var mitt namn

Read more: http://artists.letssingit.com/kent-lyrics-columbus-88xfbf3#ixzz1UTQDMqqG
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0