Onsdag

Det är redan mörkt och jag funderar på vart dagen tagit vägen...

hade sovmorgon i dag till klockan 10.15. Haft massa tråkiga ämnen i skolan men gjordt de man skulle. Efter skolan kom älsklingen min och hämtade mig så blev de hem och kolla desperata hemma fruar. hihi! Myspys. Men sen fick man ångest eftersom de va soligt ute så jag fick med mig älsklingen ut på promenad :) Men de blåste kallt så de blev en liten promenix de!

Har även skrivit lite om projektarbetet som kommer gå åt fanders ,men va gör man inte för ett betyg! Ska även ta tummen ur röven och plugga på Svenskan eftersom man har prov på de imorgon... men inge sugen på de alls!

Sen har ponken min gjort kaffe till mig och ska ställa sig och göra kladdkaka! Min älskade hemma man<3

Längtar fruktansvärt mycket till påsk för då är det Elmia som gäller! Sug anus va kul de ska bli
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0