Ljustet kommer tillbaka

Idag är jag Sara mycket glad tjej! Vaknade och var sjukt trött
och låg och fundera och försökte komma på en bra anledning
till att gå till skolan. Kom inte på någon men tänkte att jag skulle
traska mig iväg och visa att jag är sjukare än vad jag är så jag
kunde få åka hem igen... Men ack nej!
Jag skulle ut och övningsköra och de gick hur bra som helst.
Sen tillbaka till skolan och hosta lite. Så sa puttefnask att jag
skulle gå ner och backa lite och så får vi se hur länge jag orka.
SUCK tänkte ju jag då men gjorde som han sa. Gick hur bra som
helst gjorde de han sa och tiden drog iväg. Sen när jag gjort allt
hojtade han till om att de va mat rast så då tänkte ja nu får ja åka
hem. Men fick väldigt mycket bättre besked! Jag hade klarat back
provet. Stog bara tyst och gav han en bamsing kram och sen ville
ja inte hem längre.
Nu känns de som om ja kommer bli klar med alla behörigheter ändå!
Ljuset är tillbaka
Så efter lunchen blev de och sitta och läsa på funktionsbeskrivningen
och de ska ja hölla på med idag så jag fixar de till i morgon.
Ska även va duktig hemma fru och tvätta, städa och göra hemma gjorda
biffar som mannen tjatat om så lääänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0